top of page

Smoothbusiness-grupp

Offentlig·33 medlemmar

Jag har nyligen börjat fokusera på att göra mina anteckningar mer visuella och organiserade. Jag har märkt att jag verkligen gillar att använda origami-papper för att skapa små dekorativa element på mina sidor, men jag funderar på att prova mer funktionella saker också, som blyertspennor och suddgummin för att förbättra min skrivupplevelse. Jag tycker också att en 2025 kalender skulle vara praktisk för att hålla koll på framtida planer. Jag överväger att kolla på https://paperwhisper.com/sv för mer inspiration och produkter. Vad tycker du om att kombinera funktion och kreativitet när det gäller skrivmaterial?

Madina Tarin
Madina Tarin
05 thg 12, 2024

Jag gillar att hålla mina anteckningar både funktionella och estetiskt tilltalande. För mig är det viktigt att ha ordning, så jag använder ofta linjaler och stenciler för att skapa raka linjer och former. Jag tycker också att klisterlappar är ett fantastiskt sätt att markera viktiga saker utan att det blir rörigt på sidorna. För att få lite extra färg kan man använda överstrykningspennor, som ger en fin och färgglad effekt utan att överväldiga sidorna. Kombinationen av organisering och kreativitet kan verkligen göra en stor skillnad.

Om

Välkommen till gruppen! Här kan du hålla kontakten med andra...

medlemmar

• Mason Collins
    Mason Collins
  • Kibros Kib
    Kibros Kib
  • Reno Smidt
    Reno Smidt
  • Esteban Hernandez
    Esteban Hernandez
  • Traffic Rider
    Traffic Rider
bottom of page